Regler og vilkår Bruks

Norsk Kennel Klubb (NKK)

Norsk Kennelklubb er en paraplyorganisasjon for all organisert hundesport i Norge. På Norsk Kennel Klubb (NKK) finner du terminliste for brukshundprøver. Velg prøvetype Brukshundtype (nbf) fra nedtrekksmenyen og søk frem tilgjengelige prøver.

Norsk Brukshundsports Forbund

Stovner er medlemsklubb i Norsk Brukshundsports Forbund som forvalter et eget brukshundprogram. Les mer om Norsk Brukshundsports Forbund her

Regelverket for brukshundprøver finner du her

Stovner Hundeklubbs Regler og retningslinjer

Vilkår for bruksorganiserte aktiviteter (kurs og treningsgrupper) i Stovner

Prioritering

Våre kurs  og treningsgrupper er åpne både for medlemmer og ikke-medlemmer. Ved fulltegning vil Stovners medlemmer vil bli prioritert og ved stor pågang vil de av medlemmene som har bidratt med dugnadsinnsats for BHK, eksempelvis ved å hjelpe til på våre stevner, hatt ansvar for treninger etc bli prioritert.

Venteliste

De som ikke får plass på kurse eller treningsgruppe de har meldt på til vil få tilbud om å stå på venteliste.

Betaling

Etter at påmeldingsfristen er ute vil vi sende ut mer informasjon om det enkelte kurs/treningingsgruppe, sammen med betalingsinformasjon.

Betalingsfristen er normalt sett 1 uke etter påmeldingsfristen/vi har sendt ut informasjon.

Bindende påmelding

Påmelding til våre aktiviteter er økonomisk bindende.
Dersom en annen ekvipasje kan ta din plass slipper du selvsagt å betale. Jo nærmere oppstart du gir beskjed om forfall, jo mindre er muligheten for at vi klarer å fylle opp din kursplass.