Kontaktpersoner i bruks

Published by Anne Lise Ytreberg on

Brukshundkomiteen

Brukhundkomiteen jobber for å gi gode treningsmuligheter for alle bruksinteresserte i klubben. Er det noe du lurer på ta, kontakt med oss enten ved å ringe eller å sende oss en e-post.

Vi kommuniserer jevnlig gjennom vår FaceBook gruppe Stovner Hundeklubb – BRUKS og oppforderer alle som er interessert i hva som skjer innenfor bruksen i Stovern og melde seg inn der.I tilegg sender vi regelmessig nyhetsbrev til alle som ønsker det. Ønsker du å motta nyhetsbrev fra bruksen send en e-post til bhk@stovnerhundeklubb.no

Vi ber om forståelse på at det kan ta noe tid for oss å besvare e-post og år du ikke svar innen rimelig tid, ta kontakt på tlf eller gjennom vår FaceBook gruppe Stovner Hundeklubb – BRUKS.

Epost til komiteen bhk@stovnerhundeklubb.no

Anne Tvedt