Nybegynner Rallylydighetskurs!

Published by Anette on

Stovner hundeklubb tilbyr kurs til deg som er nybegynner og har lyst til å lære deg rallylydighet!

Kurset vil foregå i innendørs i vår oppvarmede treningshall over to dager fra 10-16.

Dato 20-21 mai.

Det blir innlæring av skilter og forklaring av regler. Rallylydighet er en hundesport som er veldig positiv for hunden. Det er lov og oppfordres til å rose hunden gjennom banen, selv i konkurranse!

Dette grunnkurset/introduksjonskurset i rallylydighet passer for alle som ønsker å få en god innføring i denne morsomme sporten. Kurset gir en grundig gjennomgang av alle skiltene i klasse 1, regler for konkurranse, grunnferdigheter, hvordan gå en bane, og banebygging.

Målet med kurset er å gi ekvipasjene kunnskap og trygghet til å kunne starte med konkurrering i klasse 1.

Det er max 10 deltagere på kurset som blir fordelt på to dyktige kursholdere fra klubben. Mette Nilsen og Liz Rognstad.

Spørsmål rettes til rl@stovnerhundeklubb.no

Pris:
1800,- for medlemmer
2000- for ikke-medlemmer

Deltakelse på kurset forutsetter at man har grunnleggende lydighet på hunden sin, som sitt, dekk og kunne følge fører.
Vi håper å se akkurat DEG og hunden din på kurs!

Påmelding via skjema.